trackman-testvinner.png

Ny Trackman Simulator

KOGK har nå investert i ny simulator – Trackman

(som også brukes av profesjonelle) og vi er den første i regionen som har kjøpt denne.

Dette er en radar med foto som gir absolutt riktig bilde av hvordan golfslaget er.

For at golfinteresserte skal få testet og prøvd vårt nye tilskudd,

har golfklubben foreløpig satt prisen til kr. 200 pr. time ut 2021.

Opplæring gis før man begynner, send sms til Bjørnar Kvåle tlf.977 40 066  for booking av opplæring.

NB: Rene og hele golfballer. Vask også av jord og sand av køllene før bruk. Dette for å spare lerretet man slår på.

ÅPNINGSTIDER SIMULATOR

​Alle dager fra kl. 07:00 til 24:00.

REGLER

1. Alt spill skal registreres i Golfboks (gjelder alle spillere)

2. Betaling skjer med Bankkort i Golfbox-automaten eller med Vipps.

3. Det vil bli regelmessinge kontroller mellom Simulatoren og Golfbox. Uregelmessigheter vil bli rapportert til styret.

4. RYDD ETTER DEG !  Forlat lokalet i den tilstand du ønsker å finne det selv.

Inngang nede i vårt nye klubbhus.

VIKTIG INFO VEDR LEIE AV TRACKMAN SIMULATOR.

AVTALEVILKÅR VED BESTILLING AV TRACKMAN SIMULATOR

Les denne her >>>

Mvh. Simulatorkomiteen

PRISER

Prisene for bruk av simulator er følgende:

• Gjengs timepris for leie av Trackman er kr. 200.- ut året 2021

• Dvs. ikke per person, men for tiden man bruker Trackman.
    Er det fire brukere som booker 4 timer, blir det 200 pr. bruker

• (husk å booke den tiden man skal bruke og betale for denne, ikke slik som ved bruk av banen der man booker utslagstid)

• Leie av Sport Coach simulator koster kroner 100,- pr. time (gamle simulatoren)

• Døren til simulatorene er normalt stengt, og man må ha nøkkelkort for å komme inn for å spille.

• Kontakt Kjetil Løbersli 922 69 199 eller May Britt Rønes 909 15 430 for nøkkelkort eller mail kristiansund.golf@gmail.com