Golfballer

VTG-kurs (Veien til Golf)

NB. Eventuell utmelding av klubben eller endring av kontingentkategori må skje skriftlig innen 31. desember, ellers vil fullt medlemskontingent bli krevd for påfølgende år, da vi må betale avgift til forbundet etter antall medlemmer ved årsskiftet.

Kurs i «Veien Til Golf»

For å kunne spille golf må man være medlem i en golfklubb. Vi har derfor satt en meget rimelig pris på obligatorisk medlemskap i KOGK ut året på kr. 1.950,- ved å ta kurset hos oss for å prøve å se hvordan golf fungerer.
Dette innebærer at man kan spille så mye man vil på hjemmebanen i Kristiansund.

Pris for VTG-kurs

Voksen, kr. 1.950,-

Under 20 år kr. 1.500,-

inklusive prøvemedlemskap første året som gir fritt spill på vår bane.

VTG er delt i to deler hvorav del 1 er e-læring og del 2 er et praktisk kurs i en golfklubb. Under finner du mer informasjon om e-læringskurset.

Veien til golf e-læring

VTG e-læring er første steg på veien til å bli golfspiller.  For å ta kurset må du logge deg på Min idrett, som er idrettens felles medlemssystem. Har du ikke profil fra tidligere må dette opprette første gang du logger inn.

VTG-kurs påmelding