klubbhuset-innvendig-2.JPG

Utleie av KOGK Klubbhus

Regler for leie av KOGK klubbhus

Til konfirmasjonsselskap utleies lokalene kun for en dag, ikke hel helg, for å gi tilgang til flere leietakere. Ved konfirmasjons-selskap hvor lokalene også er utleid påfølgende dag, må lokalene være ferdig ryddet, vasket og klargjort for nye leietakere senest kl. 19:00 på utleiedagen.

For konfirmasjonsselskap, barnedåp o.l. (dagleie med tilgang til klargjøring / pynting kvelden før) benyttes leiesats for "Kveld og natt, helg".

Depositum Kr.1000,- betales inn etter avtale og er en bekreftelse på reservasjonen.

 

Start av leieforhold:

  • Avtale gjennomgås og signeres

  • Gjennomgang av Inventarliste

  • Instruks for oppvaskmaskin gjennomgås

  • Praktiske ordensregler ved leie:

  • Gulvene ryddes

  • Alle kopper og kar skal vaskes og settes på plass (vaskeinstruks for oppvaskmaskin følges)

  • Bordene og kjønnenbenkene skal vaskes

  • Stoler settes opp på bord

  • Toaletter forlates i "anstendig stand". Ekstraordinær vask blir belastet med kr. 1000,-

  • Søppel bæres ut og legges i søppeldunk (utføres umiddelbart når arr. avsluttes)

  • Overskudd av mat fjernes eller settes på kjøling (utføres umiddelbart når arr. avsluttes)

  • Mopper, kluter og tørkehåndklær som er brukt legges i en pose og leveres til utleier sammen med nøkler ved endt utleie

Avslutning av leieforhold:

  • Leietaker er forpliktet til å overlate Klubbhusset og uteområdet i samme stand som det var ved overtakelsen

  • KOGK står for vasking av lokalene etter leie

  • Gjennomgang av Inventarliste etter leieforhold avsluttes

  • Leietaker er ansvarlig for eventuell skade som måtte påføres anlegget eller annen eiendom

  • Eventuell skade som må erstattes registreres og signeres sammen med leietager snarest etter utleie

Avtale for utleie av KOGK Klubbhus

LEIETAKER

Medlemstype:
Leietype:
Obligatorisk:
Betalingsmetode:

Takk for at du sendte inn!