klubbhuset-innvendig-2.JPG

Utleie av KOGK Klubbhus

Regler for leie av KOGK klubbhus

Til konfirmasjonsselskap utleies lokalene kun for en dag, ikke hel helg, for å gi tilgang til flere leietakere. Ved konfirmasjons-selskap hvor lokalene også er utleid påfølgende dag, må lokalene være ferdig ryddet, vasket og klargjort for nye leietakere senest kl. 19:00 på utleiedagen.

For konfirmasjonsselskap, barnedåp o.l. (dagleie med tilgang til klargjøring / pynting kvelden før) benyttes leiesats for "Kveld og natt, helg".

Depositum Kr.1000,- betales inn etter avtale og er en bekreftelse på reservasjonen.

Start av leieforhold:

• Avtale gjennomgås og signeres

• Gjennomgang av Inventarliste

• Instruks for oppvaskmaskin gjennomgås

• Praktiske ordensregler ved leie:

• Gulvene ryddes

• Alle kopper og kar skal vaskes og settes på plass (vaskeinstruks for oppvaskmaskin følges)

• Bordene og kjønnenbenkene skal vaskes

• Toaletter forlates i "anstendig stand". Ekstraordinær vask blir belastet med kr. 1000,-

• Søppel bæres ut og legges i søppeldunk (utføres umiddelbart når arr. avsluttes)

• Overskudd av mat fjernes eller settes på kjøling (utføres umiddelbart når arr. avsluttes)

• Mopper, kluter og tørkehåndklær som er brukt legges i en pose og leveres til utleier sammen med nøkler ved endt utleie

Avslutning av leieforhold:

• Leietaker er forpliktet til å overlate Klubbhusset og uteområdet i samme stand som det var ved overtakelsen

• KOGK står for vasking av lokalene etter leie

• Gjennomgang av Inventarliste etter leieforhold avsluttes

• Leietaker er ansvarlig for eventuell skade som måtte påføres anlegget eller annen eiendom

• Eventuell skade som må erstattes registreres og signeres sammen med leietager snarest etter utleie

Forespørsel om leie av KOGK klubbhus
Kryss av for:
Ønsket type leie:

Medlem:

Etter avtale

kr. 4000,-

kr. 5500,-

kr. 15,-

kr. 300,-

Ikke medlem:

kr. 3500,-

kr. 5500,-

kr. 7500,-

kr. 25,-

kr. 350,-

Rengjøring av lokale er inkludert i prisene.

Til konfirmasjonsselskap utleies lokalene kun for en dag, ikke hel helg, for å gi tilgang til flere leietakere. Ved konfirmasjons-selskap hvor lokalene også er utleid påfølgende dag, må lokalene være ferdig ryddet senest kl. 19:00 på utleiedagen.

For konfirmasjonsselskap, barnedåp o.l. (dagleie med tilgang til klargjøring / pynting kvelden før) benyttes leiesats for «Kveld og natt».

Aldersgrense for å leie klubbhuset er satt til min. 25 år og vedkommende må være tilstede. Gjelder ikke arrangement på dagtid som barnedåp og tilsvarende selskaper.

På søndager samt ukedager (mandag – torsdag) skal det være stille og avslutning senest kl. 23:00

Depositum kr.1000,- betales inn ved bestilling, og er bekreftelse på reservasjon. Returneres ikke ved avbestilling.

Det vil bli sendt faktura.

Tusen takk for forespørselen!